Арбітраж II - саветнік Цэзар Огастус Venancio да Сілва - суддзя
Powered by Tradutor
Нядзеля 24. верасень, 2017 года
арбітражная практыка Прыняцце тэрмы - далучэнне Арбітражнага пагаднення і АБАВЯЗАЦЕЛЬСТВАЎ ПАГАДНЕННЯ ORDER 109944-35 / 2017
ПРАЦЭДУРА арбітражнага ПРАВА
СПРАВЯДЛІВАСЦЬ І ГРАМАДЗЯНСТВА КАМІСІЯ
Федэральны закон № 9307, ад 23 верасня 1996 г. ён прадугледжвае арбітраж.
Арт. 18. Суддзя факт і закон суддзі, і арбітражны рашэнне не падлягае абскарджанню або сцвярджэнні судовай сістэмы.
D АБО 1996/09/24 - FORTALEZA - Ceara
ПРАЦЭДУРА судзейскіх АДКАЗНАСЦЬ Сизар Аўгуста Venancio DA SILVA
ПРАЦЭДУРА арбітражнага
арбітражнага ПАГАДНЕННЕ
CJC / АРБАЎ - кантракт
Дагавор аб перадачы абавязацельствы, ПЕРАДАЧА І Ўладанне СПАДЧЫНЫ нерухомасці UNTITLED
УМОВЫ ПРЫЁМУ - далучэнне Арбітражны пагадненне і АБАВЯЗАЦЕЛЬСТВАЎ ПАГАДНЕННЕ
ПАРАДАК 109944-35 / 2017
Далучаецца дакументы і дадзеныя , звязаныя з падрадчыкамі прыватнасці інструментам АДМІНІСТРАЦЫЯ Прыхільнасць пагадненне, перадача, саступка і Ўладанне СПАДЧЫНА УЛАСНАСЦІ нерухомасці Untitled на адным баку: MINC, бразільскі, адзін,прад'яўніка СПЛ ... .... ..... усталяваны ў Руа ... ......... ... ......... сер JOHN XXIII Горад: Тири - UF: ЕС зараз тутяк FIRST (у ) CONTRACTING ПАРТЫЯ СПРАВАЗДАЧНАСЦЬ І правапераемнікам (а) будучыя правыякія павінны выконвацца ў гэтым Пагадненні ... а з іншага боку: SNCT, бразільскі, адзінага носьбіта CPF ... ......... створаны на Руа ... .........., сер ... ..........., JOHN XXIII, Горад: Тири - UF: ЕС зараз тутякасці другога (а) падрадчыка; PRNCT, бразільскі, адзін, носьбіт СПЛ ... .......... створаны на Руа ... .......... ... ... паштовы індэкс, Ян ХХIII, Горад: Крэпасць - UF : CE, вось зараз , як ТРЭЦІ (а) заказчыка, усё кваліфікаванае (Гэты кантракт з'яўляецца часткай пераходу ад падатку арбітражнага - працэсуальнага - арбітражнага абавязацельства - арбітражнага арбітражнай працэдура пАГАДНЕННЯ CJC / АРБАЎ - Contract - Прыхільнасць пагаднення. перадаткавым, прызначэння i СПАДЧЫНА ўладанне БЕЗ нерухомасці TITLE Прыёмка TERM -. Далучэнне Арбітражны пагадненне і АБАВЯЗАЦЕЛЬСТВАЎ пАГАДНЕННЕ.
Тири, 8 верасня 2017.
ARBITER жніўня Цэзар Venancio DA SILVA
Апублікавана арбітражнага СПРАВЯДЛІВАСЦЬ СЕТКІ арбітраж на 08:40 Каментароў няма:
Электронная пошта
BlogThis!
Апублікаваць у Twitter
Апублікаваць у Facebook
Апублікаваць у Pinterest
арбітраж
арбітраж
Дарадца Цэзар Огастус Venancio да Сілва
Суддзя Закон Matters
Тэорыя і практыка
Дарадца Цэзар Огастус Venancio да Сілва
Суддзя Закон Matters
аб'ём II
Дарадца Цэзар Огастус Venancio да Сілва
Суддзя Закон Matters
індэкс
Дарадца Цэзар Огастус Venancio да Сілва
Суддзя Закон Matters
індэкс
кіраўнік I
агульныя палажэнні
кіраўнік II
З арбітражнай канвенцыі і яе наступствы
кіраўнік III
судзейская
раздзел IV
працэдура арбітражу
Кіраўнік V
Аб апякунстве абачлівасці і СРОЧНО
СХЕМА арбітраж
кіраўнік VI
з прэміі
кіраўнік VII
Прызнанне і выкананне
Замежныя арбітражныя рашэнні
раздзел VIII
заключныя палажэнні
Дарадца Цэзар Огастус Venancio да Сілва
Суддзя Закон Matters
кіраўнік I
агульныя палажэнні
Грамадства празмерна адзначана канкурэнцыі, вынікам ілжывых багоў матэрыялізму і яго прамоўтэра, спажывальніцтва, якія спрыяюць логіку, каб быць «пераможцам», іншыя патрэбы, каб быць «няўдачнікам». Суддзя Сесар Аўгуста Venancio да Сілва.
Гэта другая кніга, напісаная прафесар Сесар Аўгуста Венансио да Сілва, у галіне арбітражу, які імкнецца ўвесці метад арбітражу ў законе альтэрнатыўнай працэдуры ў якасці эфектыўнага і дзейснага сродку вырашэння пазасудовага канфлікту. Імкнецца, каб выставіць свае асноўныя характарыстыкі і перавагі ў параўнанні з традыцыйнымі сродкамі judicialized імкнуцца спасылацца на іх у кантэксце яе ўключэння ў кантэксце больш шырокай нацыянальнай палітыкі, накіраванай не толькі прафілактыка, але прасоўванне рашэнняў і адпаведнае лячэнне канфліктаў ,
Хоць Федэральная канстытуцыя 1988 года , у адпаведнасці з артыкулам 5 , раздзел LXXVIII , зрабіць усё разумныя даўжынямі для судовай справы, гэты ідэал яшчэ далёка бачанне бразільскай рэчаіснасці, асабліва ў той час , адзначаным падвышанай культурай цяжбы дзе вялікі лік судовых спраў, у спалучэнні з марудлівасцю сістэмы, стоўпіліся суды.
Па дадзеных Нацыянальнага савета юстыцыі (CNJ), а ў якасці спасылкі, толькі ў 2012 годзе скончылася з назапашваннем 92,2 млн у ходзе працэдур; г.зн. практычна судовую справу за кожныя два бразільцаў; лічба павялічылася з кожным годам, цяжкім спосаб перагрузкі абодва суддзямі, суддзі, суддзяў Вярхоўнага Суда, у ашаламляльна адлюстраванні пануючай культуры канфлікту і судовых разглядаў. Паводле ацэнак, штодня прыбываюць у Вярхоўны суд у сярэднім 1200 выпадкаў. У дакладзе « Справядлівасць ў лічбах 2013" , адзначыў, што толькі 30% незавершаных справы былі вырашаны ў 2012 годзе, што азначае , што існуе навала 70% сістэмы.
Мы разумеем, што стымул да выкарыстання альтэрнатыўных мер дазволу канфліктаў, альбо з дапамогай арбітражу, прымірэння або пасярэдніцтва становіцца актуальным, якая павінна праводзіцца паралельна з развіццём культуры свету, якая павінна ўкараніцца ў раннім узросце з трансфарматарамі рэфлексаў, у тым ліку навучальных курсаў у галіне права, якія ў цяперашні час квітнеюць і спрыяе судовых ваяўнічасць і замест прымірэння, пасярэдніцтва і арбітражу.
Можна сказаць , што « Судовая практыка» з'яўляецца з ontestação ў судзе; ўмова , дзе - то ў судах пры судовым разглядзе; судовы працэс. З юрыдычнага пункту гледжання мы разумеем , як (...) у спрэчцы, характарызуецца канфліктам законных інтарэсаў , які усталёўваецца праз адказ на прыкладання або solicitação.Litigância нядобрасумленна. Судовы працэс , у якім пазоўнік мае намер выкарыстоўваць дзеянне з незаконнымі мэтамі, або перашкаджаць працу справядлівасці, або прыняць меры , каб дыскваліфікаваць або наўмысна шкодзяць судовы працэс , да якога ён належыць.
Heterocomposição.
У цяперашні час бразільскія судовыя прадпрымаюць намаганні па стымуляванні і даюць вынікі ў дачыненні да Heterocomposição . Heterocomposição з'яўляецца метад , з дапамогай якога боку абіраюць траціну , каб паспрабаваць справіцца з тымі ж прэрагатывамі судовай сістэмы . Гэтае рашэнне , прынятае трэці бок , якая не дапамагае або прадстаўляць боку ў канфлікце. Дзве асноўныя формы: Арбітраж і юрысдыкцыя. Выдатны прыклад heterocomposição з'яўляецца арбітражным замацаваны ў федэральным законе nº.9.307 / 1996.
Арбітраж, як правіла, разумеецца як інструмент або альтэрнатыўныя спосабы вырашэння спрэчак, звязаных з маёмасцю і наяўных правоў, якое адбываецца з дапамогай абранага арбітра па дамове паміж бакамі - як правіла, эксперта па пытанні аб канфлікце або спрэчнае пытанне - якая будзе садзейнічаць працэсу пасярэдніцтва і прымірэння, пасылаючы канец арбітражнага рашэнні.
Арбітраж, пасярэдніцтва і прымірэнне з'яўляюцца пазасудовымі сродкамі дазволу канфліктаў. Гэтыя тры метаду ставіць на мэце не толькі прадухіліць, але прасоўванне рашэнняў і адпаведнага лячэння канфліктаў, выкарыстоўваючы консенсуальные метады.
Асаблівасці і перавагі арбітражу, прымірэння і пасярэдніцтва ў дачыненні да judicialized сродкаў з'яўляецца імкненне да спасылацца на іх у кантэксце больш шырокай нацыянальнай палітыкі.
Гістарычна склалася так, што выяўляецца, што рашэнні спрэчак паміж групамі людзей знайсці мірныя працэдуры шляхам пасярэдніцтва і арбітражу, а не выбар на карысць вайны ў сітуацыях канфліктаў паміж дзяржавамі, або ў запаволеным судовай сістэмы, у спрэчках паміж прыватнымі асобамі. Ёсць запісы, якія пацвярджаюць, што арбітраж маюць свае першыя ўваходжання больш за 3000 гадоў і з'яўляецца адным з найстарэйшых юрыдычных інстытутаў. Там былі навінамі для дружалюбных рашэнняў з вавіланянамі, з дапамогай публічнага арбітражу, і сярод яўрэяў, прыватныя юрыдычныя спрэчкі дазволіліся з адукацыяй арбітражнага суда.
Метад арбітражу, як і ў традыцыйным судовым метадзе, які лічыцца інструментам heterocomposição , так як «з'яўляецца фігура трэцяга, або калегіяльна, з прызначэннем суда ў тым выпадку, калі ён быў падвергнуты па волі бакоў» у Cahali (2.012,38), у якім воля суддзі будуць навязваць бакам ў спрэчцы.
У Бразіліі, арбітраж рэгулюецца Федэральным законам 9,307, ад 23 верасня 1996 года , дапоўнены Федэральным законам N : 13,129 2015 . Людзі , здольныя наняць могуць выкарыстоўваць арбітраж для вырашэння спрэчак , звязаных з правамі уласнасці. Федэральны закон № 13129, 2015 аб стварэнні арбітражу ў галіне дзяржаўнага кіравання. Прамое і ўскоснае дзяржаўнае кіраванне можа выкарыстоўвацца арбітраж для вырашэння спрэчак па нагоды правоў уласнасці. Орган або кампетэнтны орган прамога дзяржаўнага кіравання да святкавання арбітражнага пагаднення з'яўляецца тое ж самае для рэалізацыі пагадненняў або здзелак. Арбітраж можа быць па закону або па справядлівасці, па меркаванні бакоў. Бакі могуць свабодна выбіраць нормы права , якія будуць прымяняцца ў арбітражы, пры ўмове , што няма ніякага парушэння добрай маралі і грамадскага парадку. Ён можа таксама, бакі дамовіліся аб тым , што арбітраж ажыццяўляецца на аснове агульных прынцыпаў права, звычаяў і правілаў міжнароднага гандлю.
Арбітраж з удзелам дзяржаўнага кіравання заўсёды мае рацыю і захаванне прынцыпу галоснасці.
Апублікавана арбітражнага СПРАВЯДЛІВАСЦЬ СЕТКІ арбітраж на 07:25 Каментароў няма:
Электронная пошта
BlogThis!
Апублікаваць у Twitter
Апублікаваць у Facebook
Апублікаваць у Pinterest
Autocomposição.
Autocomposição.
Кажа Эмманоэл Кэмпело Перэйра дэ Соуза - каардынатар Пагаджальная рух - CNJ:
«Паводле Дакладу юстыцыі ў лічбах Нацыянальнага савета юстыцыі, кожны год, на кожныя дзесяць новых патрабаванняў, прапанаваных у бразільскім судаўладкаванні, толькі тры старыя патрабаванні будуць вырашаны. Некаторыя да гэтага ставіцца як да выбітнага сустракаюцца каля 93000000 зрабіў. Несумненна, мы жывем сур'ёзнай аператыўнай праблему дэфіцыту. Некаторыя з бягучых рашэнняў гэтага далікатнага дэфіцыту ўключаюць істотнае непакой з нагоды рацыянальнага і эфектыўнага выкарыстання дзяржаўнай машыны. гэта таму, што часта мы знаходзім дэталі, якія, пасля працяглых судовага працэсу, атрымліваюць поўнае просьба паставіць на дом, але да гэтага часу не адчуваюць, што «выйграў вайну» Асабліва, калі перамога парцыяльны Вядома, можна сказаць, што калі пераможа партыя - .. поўнасцю або часткова - спрэчка, але па-ранейшаму нездаволеным да канец працэсу, ёсць нешта ў выкарыстанні дзяржаўнага апарату, каб быць пастаўлена пад сумнеў. само зачацце conflit можа быць «выйграў» заслугоўвае перагляд у нашых паўсядзённых прыватных сямейных адносінах, як правіла, мы набліжаемся канфліктамі, як з'явы павінны быць вырашаны. - ніколі не дазваляючы адзін з мужа і жонкі маюць адчуванне, што выйшаў прайгралі. Тым не менш, у нашай прафесійнай практыцы, гэта дазваляе нам удзельнічаць у працэдурах, прызначаных для вызначэння пераможцы конкурсу. Такім чынам, бакі ўзаемна віны або адказнасці і палярызаванае іх адносіны - як калі б адзін меў рацыю, а другі няправы. На самай справе, якія перамаглі партыі спрэчкі часта адчуваюць якія прайгралі ў свой час, выдаткі і асабліва страта сувязі. Гэты апошні пункт для многіх з найбуйнейшых судзіцца ў нашай краіне асабліва каштоўна, таму што страта сувязі з спажыўцом мяркуе неабходнасць марнаваць на маркетынг, каб замяніць страчаны кліент і шкода ад іміджу брэнда. Існуе ніякіх сумненняў у тым, што спрэчка спараджае вялікую варожасць праціўнікаў і можа разбурыць адносіны паміж тымі, хто ўдзельнічае. Тое ж самае можна сказаць і пра добрасуседскіх адносін, дзелавых партнёрскіх адносін, банкаўскіх адносін і многія іншыя, якія рэгулярна сустракаюцца ў шафах (і ўсё больш на жорсткіх дысках) з Judicário Power. Як заявіла Мін. Марка Аўрэлій Gastaldi Буого ў паўторных перамовах, неабходна прыняць новыя метады для эфектыўнага выкарыстання матэрыяльных і людскіх рэсурсаў судовых органаў. Гэта рашэнне ўключае ў вышэйшай ступені новай культуры і новыя інстытуцыйныя палітык: разумее можа быць атрымана шляхам удзелу ў опосредствование і пагаджальных працэдурах, разглядаючы іх як магчымасць для росту, паспявання ці нават для такіх кампаній, як прамы маркетынг і стаць бліжэй да спажыўца. Ўзмацненне ўдзелу, якія будуюць свае ўласныя здавальняючыя рашэння; зарабляючы сям'і, якія стабілізуюць іх сем'яў сістэмы; і атрымаць кампаніі, якія захоўваюць іх найбольшы актыў: кліент. Таму неабходна мець несостязательную перспектыву прававой спрэчкі. Разуменне спажыўца ў якасці суперніка ў пазове заахвоціць кампанію дзейнічаць абарончай і нават пасіўныя, як паказана ў кантэксце аўтара (напрыклад, «аўтары сцвярджаюць, што прадастаўляюць гэтую форму адмовы службы і нам супраць сцвярджаюць, што паслуга была добра забяспечана «). З іншага боку, стварэнне ўмоў несостязательного дазволу спрэчак з'яўляецца адной з самых вялікіх праблем для гэтай дзяржаўнай палітыкі і самой судовай улады. Гэта адбываецца таму, што гэтыя зьмены не звязана са змяненнем культуры. Часта вызначаецца як «праграмнае забеспячэнне нашага розуму,» культура павінна быць зменена, шырокі попыт веданне «hardware'- у нашым выпадку структура і зменлівасці судовай сістэмы і яе аператары - а таксама стварэнне стымулаў для змены культура. Вядома, новая аперацыйная сістэма для абнаўлення смартфона будзе падтрымліваць толькі новую сістэму прапануе нешта, што былыя не валодала. Гэта новае бачанне або новая культура выклікае, кампаніі, да прыкладу, пачынаюць разумець спажывец (не спаборны форма) у якасці асноўнага партнёра нават у судзе. Гэта падахвочвае кампанію дзейнічаць канструктыўна і актыўна ў залежнасці ад кантэксту, названага аўтарам (напрыклад, «аўтары сцвярджаюць, што аказвалі паслугі адмовы моды і мы падзяляем цікавасць нашых кліентаў, каб забяспечыць выдатнае абслугоўванне, мы хацелі б пагаварыць пра спосабы, каб лепш абслугоўваць іх «). Змену пункту гледжання, прадстаўленае вышэй ставіцца практычна да ўсіх канфліктуючым адносінам, прадстаўленых у судовай сістэме і патрабуе навучанняў з мэтай аптымізацыі вынікаў працэсаў дазволу канфліктаў. Па гэтай прычыне, з Рухам за прымірэнне, створанае ў 2006 годзе, стаў вялікімі рабочым навучання, які мае гэтае судовае пасярэдніцтва Manual адпаведнай падтрымкі. Варта падкрэсліць эфектыўнасць яго арганізатара, магістрат, які ў цяперашні час выступае ў якасці суддзі памочніка прэзідэнта Нацыянальнага савета юстыцыі, Андрэ Гомма дэ Азэведа, з-за іх шчодрую супрацоўніцтва ў арганізацыі і выкарыстання дазволу гэтай працы, заўсёды без якіх-небудзь выдаткаў для дзяржавы , Тым не менш, самая вялікая падтрымка Руху за прымірэнне адбываецца з-за вялікай колькасці суддзяў, пасрэднікаў, згоднікаў, юрыстаў, настаўнікаў і іншых спецыялістаў, якія «зрабіў пераходзячых сваіх аперацыйных сістэм» культуры. Дзякуючы гэтым каштоўным спецыялістам, судовыя зведалі значныя змены як у яго функцыю, прыняўшы пазіцыю актывізму, а таксама кіраўніцтва і навучанне заяўнікаў зрабіць дружалюбныя рашэння аспрэчваць прыярытэт любога грамадства. Пры гэтым, судовая ўлада набліжаецца адзін з самых прыгожых асаблівасцяў: адукоўваць грамадства, каб зрабіць яго больш ўзаемнай згодзе, у той час як перад непасрэдна адным з яго самых вялікіх праблем: аператыўны дэфіцыт "
CNJ сапраўды выдаваў недаступныя Медыяцыя Кіраўніцтва па спасылцы: http://www.cnj.jus.br/files/conteudo/arquivo/2016/07/f247f5ce60df2774c59d6e2dddbfec54.pdf
Autocomposição з'яўляецца спосабам дазволу канфліктаў паміж людзьмі і складаецца з: аднаго з асоб , ці як стварыць рашэнне для задавальнення сваіх інтарэсаў, дасягненні пагаднення. Гэта можа быць дасягнута шляхам стварэння і / або дзяленнем значэнняў і можа быць зроблена, ці не, жадання , каб адпавядаць паміж часткамі. Там можа быць удзел трэціх бакоў (пасярэднік або пасярэднік) або няма (прадухіленне перамоваў і канфліктаў).
Новы Грамадзянскі працэсуальны кодэкс (2015) стымулюе autocomposição нават якая вынікае з вытокаў цывілізацыі , да гэтага часу існуе сёння ў правам бразільца . Нават autocomposição стымулюецца самымі дзеючым заканадаўствам у Бразіліі, такія як пасярэдніцтва закона і новага КПК . NCPC, па неабходнасці, апісвае , што «пагаджальная, пасярэдніцтва і іншыя міжвольныя метады рашэння канфлікту трэба заахвочваць суддзяў, адвакатаў, грамадскіх абаронцаў і абвінаваўцаў, у тым ліку і ў ходзе судовага працэсу.»
Ужо пасярэдніцтва, напрыклад, толькі Федэральны закон пункт No. 13140/2015 разглядаецца як «тэхнічнай дзейнасці , што ажыццяўляецца бесстаронняй трэцяй бокам без паўнамоцтваў для прыняцця рашэнняў, якія, абраны або прыняты бакамі, перадачам і заклікае вызначыць ці распрацаваць міжвольныя рашэння спрэчкі ".
У Бразіліі мы маем сёння, закон пасярэдніцтва.
Старшынства Рэспублікі Грамадзянскага дом Subchefia па прававых пытаннях
Закон № 13140 ад 26 ЧЭРВЕНЯ 2015.
Ён прадугледжвае пасярэдніцтва паміж людзьмі як у сродак ўрэгулявання спрэчак і autocomposição канфлікту ў рамках дзяржаўнага кіравання; Закон аб унясенні змяненняў п 9469 ад 10 ліпеня 1997 года і пастанову п 70235 ад 6 сакавіка 1972 году; і адмена § 2 у мастацтве. 6 Закон № 9469 ад 10 ліпеня 1997 года.
кіраўнік I
пасярэдніцтва
раздзел I
агульныя палажэнні
Артыкул 2. Пасрэдніцтва будзе кіравацца наступнымі прынцыпамі:
Я - бесстароннасць медыятара;
II - роўнасць паміж бакамі;
III - аральны;
IV - неафіцыйны;
В - аўтаномнасць бакоў;
VI - пошук кансенсусу;
VII - канфідэнцыяльнасць;
VIII - добрая вера.
§ 1 у У выпадку адсутнасці ў выглядзе дамоўнага палажэнні прагнозу медыяцыі, бакі павінны прысутнічаць на першае пасрэдніцкай сустрэчы.
§ 2 адзін абавязаны заставацца ў працэдуры медыяцыі.
Арт. 3 можа апасродкавана аб'ект канфлікту , які тычыцца наяўных правоў або непрыдатных правоў прызнаць здзелку.
§ 1 Пасрэдніцтва можа быць аб любым канфлікце або яго часткі.
§ 2 Кансенсусу бакоў, што ўдзельнічаюць неад'емных правоў, але transigíveis, павінен быць зацверджаны ў судзе, патрабуецца слуханне абвінавачвання.
раздзел II
медыятараў
падраздзел I
агульныя палажэнні
Арт. 4 Пасрэднік прызначаецца судом ці абраны бакамі.
§ 1 у Пасрэднік будзе весці працэдуру сувязі паміж бакамі, дамагаючыся ўзаемаразумення і кансенсусу і садзейнічання ўрэгуляванні канфлікту.
§ 2 да якія жывуць у нястачы , мае права на бясплатнасць пасярэдніцтва.
Арт. 5 звярнуцца да пасярэдніку такое ж прававой гіпотэза перашкоды і падазроны суддзяў.
Адзіны пункт. Асоба, прызначаная дзейнічаць у якасці пасярэдніка абавязаны раскрыць бакам да функцыі прыёму, любы факт або акалічнасць, якое можа выклікаць сумневы апраўдана ў дачыненні да яго бесстароннасці ў якасці пасярэдніка, пры якім можа быць адмоўлена ў любой з іх.
Арт. 6 Пасрэднік папярэджана, перыяд аднаго года з моманту заканчэння апошняга слуханні , на якім ён працаваў, параіць, прадстаўляць або падтрымліваць якую - небудзь партыю.
Арт. 7 Пасрэднік не можа выступаць у якасці арбітра або выступаць у якасці сведак у судзе або арбітражным разглядзе , якія маюць дачыненне да канфлікту , які выступаў у якасці на пасярэдніка.
Арт. 8 Пасрэднік і ўсіх тых , хто раіць ў працэдуры медыяцыі, калі пры выкананні службовых абавязкаў або з - за іх, разглядаюцца як у дзяржаўны службовец для мэт крымінальнага права.
падраздзел II
медыятары пазасудовага
Арт. 9 функцыя можа , як пасярэднік пазасудовым любы здольны чалавек , які мае давер бакоў і быць у стане зрабіць пасярэдніцтва, незалежна ад уключэння любога тыпу саветаў, класа або асацыяцыі юрыдычнай асобы, альбо зарэгістравацца.
Арт. 10. Бакі могуць аказваць дапамогу адвакатаў і грамадскіх абаронцаў.
Адзіны пункт. Наведванне вечарынкі ў суправаджэнні адваката або дзяржаўным абаронцам, пасярэднік павінен прыпыніць працэдуру, пакуль усё не будуць належным чынам дапамогі.
падраздзел III
суд медыятары
Арт. 11. Яна можа выступаць у якасці судовага пасярэдніка, здольнага чалавека, скончыў на працягу па меншай меры двух гадоў у праграме вышэйшай адукацыі ўстановы, прызнаныя Міністэрствам адукацыі, якая атрымала навучанне ў школе або навучальнай установе медыятараў прызнанае Нацыянальнай школы навучанне і ўдасканаленне магістратаў - ENFAM або судамі, пры ўмове захавання мінімальных патрабаванняў, устаноўленых Нацыянальным саветам юстыцыі сумесна з Міністэрствам юстыцыі.
Арт. 12. Суды павінны ствараць і падтрымліваць абнаўляюцца запісы кваліфікаваных пасярэднікаў і ўпаўнаважаных дзейнічаць ад судовага пасярэдніцтва.
§ 1 надпіс у рэестры судовых пасрэднікаў будзе патрабаваць ад зацікаўленага асобы ў суд з юрысдыкцыяй ў галіне , якая жадае працягнуць пасярэдніцтва.
§ 2 у суды вызначаюць працэс рэгістрацыі і спынення іх пасярэднікаў.
Арт. 13. Ўзнагароджанне за лікам судовых пасрэднікаў будзе вызначацца судамі і фінансуецца бакамі, пры ўмове , каб палажэнні § 2 у мастацтве. 4 гэты закон.
раздзел III
працэдура медыяцыі
падраздзел I
агульныя палажэнні
Арт. 14. У пачатку першай пасрэдніцкай сустрэчы, і кожны раз, калі гэта неабходна, пасярэднік павінен папярэдзіць боку аб канфiдэнцыяльнасцi правілы, дастасавальнай да справы.
Арт. 15. Па просьбе бакоў або пасярэдніка, і са згоды асоб, могуць быць дапушчаныя іншыя медыятары працаваць у тым жа парадку, калі гэта рэкамендуецца з-за характару і складанасці канфлікту.
Арт. 16. Хоць ёсць арбітражны або судовае разбіральніцтва ў адпаведнасці з вобразам, бакі могуць падаць на пасярэдніцтва, у гэтым выпадку патрабуе суддзі або арбітра, прыпыніць вытворчасць па справе ў працягу дастатковага часу для консенсуального вырашэння спрэчкі.
§ 1 з'яўляецца абскарджанне рашэння аб прыпыненні працэсу , неабходным з пунктам гледжання пагаднення паміж бакамі.
§ 2 аб аб прыпыненні працэдуры не выключае магчымасці прадастаўлення надзвычайных мер з боку суддзі або арбітра.
Арт. 17. Лічыцца усталяваным медыяцыя на сённяшні дзень, для якога азнаменавала першае пасрэдніцкую сустрэчу.
Адзіны пункт. У той час як прайсці працэдуру пасярэдніцтва, тэрмін даўнасці прыпыняецца.
Арт. 18. Пачаты пасярэдніцтва, наступныя сустрэчы з прысутнасцю бакоў могуць быць адзначаны толькі з яго згоды.
Арт. 19. Пры выкананні сваёй функцыі, пасярэднік можа сустракацца з бакамі разам ці паасобку, і просьба бакоў інфармацыі, якую ён палічыць неабходным, каб палегчыць разуменне паміж імі.
Арт. 20. Працэдура пасярэдніцтва спыняецца з распрацоўкай канчатковага тэрміну, калі пагадненне ці калі яно не апраўдвае дадатковыя намаганні для атрымання кансенсусу, альбо шляхам заявы пасярэдніка ў гэтым кірунку або выразы якога-небудзь з бакоў.
Адзіны пункт. Канчатковы тэрмін пасярэдніцтва пры заключэнні падзеі пагаднення ўяўляе сабой пазасудовую расправу, і калі яны зацверджаны ў судзе, судовых органах.
Дысцыпліна пазасудовай медыяцыі
Звычайныя заканадавец дысцыплінаваным аспекты, звязаныя з практыкай пазасудовага пасярэдніцтва, такія як тэрміны, формы сувязі і пэўныя патрабаванні для іх выкарыстання. Вядома, педагагічны характар закона нельга выпускаць з выгляду, аднак, як канкрэтныя тэрміны, звязаныя з пазасудовых парадкам, па-відаць, не павінны быць прадметам прававой дысцыпліны. Ва ўсякім разе, так як пазасудовая медыяцыя мае падстава ў аўтаноміі бакоў, неабходна разумець, што такія характарыстыкі могуць быць зменены на аснове кансенсусу.
Апублікавана арбітражнага СПРАВЯДЛІВАСЦЬ СЕТКІ арбітраж на 07:24 Каментароў няма:
Электронная пошта
BlogThis!
Апублікаваць у Twitter
Апублікаваць у Facebook
Апублікаваць у Pinterest
пазасудовая медыяцыя
Кажа рэгуляванне:
падраздзел II
пазасудовая медыяцыя
Арт. 21. Запрашэнне пачаць пазасудовая працэдура медыяцыі можа быць зроблена з дапамогай любых сродкаў сувязі і павінен прадугледжваць аб'ём прапанаваных для перамоваў, дата і месца правядзення першага нарады.
Адзіны пункт. Запрашэнне ад аднаго боку да іншай лічыцца адхіленнямі, калі яно не адказвае на працягу трыццаці дзён з дня атрымання.
Кажа рэгуляванне:
Напрыклад, артыкул 22 вызначае мінімальныя патрабаванні да дагаворнай становішчу медыяцыі, і першы пункт прадугледжвае , што такія патрабаванні могуць быць пастаўлены " рэгуляванне індыкацыі, апублікаваныя ўстановы аўтарытэтнага пастаўшчыком пасрэдніцкіх паслуг, якія ўключаны крытэрыі ясна , да выбару пасярэдніка і правядзення першага сходу медыяцыі ".
Мабыць , заканадавец прагнуў вырашыць важныя дэбаты існуюць адносна ўплыву дамоўных тэрмінаў для дазволу папярэдніх спробаў спрэчак шляхам пасярэдніцтва. Арт. 23 прадугледжвае , што ў такіх выпадках « арбітр ці суддзя будзе прыпыніць ход арбітражу або дзеянні ва ўзгодненыя тэрміны або да рэалізацыі гэтай умовы ,» пры ўмове , што бакі абавязаліся не для распачаць арбітражны або судовае разбіральніцтва ў працягу больш пэўнага перыяду або да далучэння любых умоў.
Зноў жа надзвычайныя меры, фігуравалі ў якасці выключэння да вышэйзгаданаму правілу, у якім гаворыцца, што ўтрыманне прылады не распаўсюджваецца на гэтыя надзвычайныя меры, якія могуць быць раней запытаных да судовай сістэмы.
. Мастацтва 22. дамоўнае становішча медыяцыі павінна ўтрымліваць прынамсі: I - мінімальная і максімальнае значэнне для рэалізацыі першага нарады пасярэдніцтва, лічачы з моманту атрымання даты запрашэння;
II - сайт першага пасрэдніцкіх нарады;
III - крытэрыі выбару пасярэдніка ці групы пасрэднікаў;
IV - штраф у выпадку няўдзелу партыі запрасілі на першае паседжанне медыяцыі.
§ 1 Дамоўныя становішча можа перавызначыць спецыфікацыю элементаў , пералічаных вышэй , з указаннем правілаў, апублікаваных аўтарытэтнымі установай , якія прадстаўляюць пасрэдніцкія паслугі, якія павінны змяшчаць дакладныя крытэрыі выбару пасярэдніка і правядзення першага сходу медыяцыі.
§ 2 у не мелым поўнае дагаворным становішчы, павінны быць выкананы наступныя крытэрыі для правядзення першай пасрэдніцкай сустрэчы:
I - мінімальны тэрмін у дзесяць дзён, а максімальны тэрмін у тры месяцы, пачынаючы з моманту атрымання запрашэння;
II - падыходнае месца для сустрэчы, якая можа ўключаць канфідэнцыйную інфармацыю;
III - пяці імёнаў спіс, кантактная інфармацыя і прафесійныя спасылкі навучаных пасрэднікаў; запрошаны ўдзельнік можа выбраць прама якой-небудзь з пяці пасярэднікаў, калі запрошаны ўдзельнік не адказвае, то ён будзе лічыцца прынятым першым імем у спісе;
IV - не наведваюць партыі запрасіла да першай пасрэдніцкай сустрэчы прывядзе да здагадкі, па гэтай пяцьдзесят адсоткаў ад выдаткаў і пераможаце платы яна павінна быць выйгрыш у арбітражным або наступным судзе, уключаючы сферу пасярэдніцтва, для якога гэта было запросяць.
§ 3 у У спрэчках , якія вынікаюць з камерцыйных або карпаратыўных дагавораў , якія не ўтрымліваюць пункт пасярэдніцтва, пазасудовы пасярэднік будзе спаганяць плату за свае паслугі , калі бакі вырашылі падпісаць першапачатковы тэрмін пасярэдніцтва і застаюцца добраахвотна ў парадку пасярэдніцтва.
Арт. 23. Калі для дамоўнага палажэнні пункта медыяцыі, бакі абавязваюцца не ўзбуджаць арбітражны або судовае разбіральніцтва на працягу пэўнага перыяду або да ажыццяўлення пэўнага стану, арбітр ці суддзя прыпыняе ход арбітражу або дзеянні ўзгоднены тэрмін або да рэалізацыі гэтай умовы.
Адзіны пункт. Палажэнні не душу насельніцтва прымяняецца да экстраных мерам, дзе доступ да судовай сістэмы неабходна прадухіліць знікненне закона.
падраздзел III
судовая медыяцыя
Арт. 24. Суды стварыць судовыя Цэнтраванне консенсуального дазволу канфліктаў, адказнага за правядзенне сесій і прымірэння і пасярэдніцтва слуханні, папярэдне працэдурных і працэсуальных, а таксама распрацоўкі праграм, прызначаных для аказання дапамогі, накіроўваць і стымуляваць autocomposição.
Адзіны пункт. Склад і арганізацыя цэнтра будзе вызначацца сказаў суд, у адпаведнасці з правіламі Нацыянальнага савета юстыцыі.
Арт. 25. У судовай медыяцыі, медыятар не будзе пры ўмове папярэдняга прыняцця бакоў, пры ўмове , каб палажэнні арт. 5 гэты закон.
Арт. 26. Бакі павінны аказваць дапамогу адвакатаў і грамадскіх абаронцаў, за выключэннем таго, у выпадках , прадугледжаных у законе п ад 9.099 ад 26 верасня 1995 года , і 10,259 ад 12 лiпеня 2001 года .
Адзіны пункт. Для тых, хто можа даказаць, будзе прадастаўлена недастатковасць сродкаў дапамогі з боку дзяржаўнага абаронцу.
Арт. 27. Калі заяўка адпавядае асноўным патрабаванням і не так для запыту звальнення судовага забароны, суддзя прызначыць пасрэдніцкіх слуханне.
Арт. 28. Судовая працэдура медыяцыі павінен быць завершаны на працягу шасцідзесяці дзён з моманту першай сесіі, калі бакі па ўзаемнай згодзе, не патрабуе яго пашырэння.
Адзіны пункт. Калі ўзгоднена, то справа будзе накіравана суддзёй, які будзе вызначаць, спыненне вытворчасці па справе і да таго часу, у адпаведнасці з патрабаваннямі бакоў ратыфікаваць пагадненне культу па рашэнні, і канчатковы тэрмін пасярэдніцтва і вызначыць працэс падачы.
Арт. 29. Выпраўлены канфлікт шляхам пасярэдніцтва перад адказчыкам цытаце, не будзе аказваць канчатковыя судовыя выдаткі.
раздзел IV
Канфідэнцыяльнасць і яго выключэння
Арт. 30. Любая інфармацыя, якая тычыцца працэсу пасярэдніцтва будзе канфідэнцыйнай ў адносінах да трэцім асобам і не могуць быць выяўлены нават у арбітражным або судовым разглядзе, калі бакі прама не вырашаюць па-рознаму, або калі раскрыццё інфармацыі патрабуецца па закону або неабходна пагадненне аб адпаведнасці дасягнута шляхам пасярэдніцтва.
§ 1. абавязак прыватнасці ставіцца да пасярэдніку, бакі, іх агенты, юрысты, тэхнічныя дарадцы і іншых людзей , якім вы давяраеце , якія прама ці ўскосна ўдзельнічалі ў працэдуры медыяцыі, дасягненні:
Я - выказванне, меркаванне, прапанова, абяцанне або прапанову, зробленае адной партыі да іншай у пошуках разумення канфлікту;
II - фактычнае прызнанне адной з бакоў у ходзе працэдуры медыяцыі;
III - прыняцце праекта пагаднення дэманстрацыі прадстаўленага пасярэднікам;
IV - дакумент, падрыхтаваны выключна для мэт працэдуры медыяцыі.
§ 2 на доказы , прадстаўленыя ў супярэчнасць з палажэннямі аб гэтага артыкула , не дапускаецца ў арбітражным або судовым разглядзе.
§- ня абаронены ад правілы прыватнасці інфармацыі пра надыход злачынства грамадскага дзеяння.
§ 4 ў правілах прыватнасці , не выключае абавязак асоб , пералічаных у ўступнай прадастаўляць інфармацыю падатковай адміністрацыі пасля заканчэння тэрміну пасярэдніцтва, ужываючы да сервераў абавязацельствы захоўваць канфідэнцыяльнасць інфармацыі , сумесна выкарыстоўваюцца ў адпаведнасці з арт. 198 Закона п ад 5.172, 25 кастрычніка 1966 г. - Нацыянальны Падатковы кодэкс.
Арт. 31. Гэта будзе канфідэнцыйнай інфармацыі, прадстаўленай адной з бакоў у закрытым пасяджэнні, ня пасярэднік можа раскрываць яе іншым, за выключэннем выпадкаў, спецыяльна ўпаўнаважаным.
Магчымасць выкарыстання медыяцыі ў галіне дзяржаўнага кіравання.
Вядома, найбольш дысцыплінаваны новаўвядзеннем Закона пасрэдніцтва з'яўляецца экспрэс магчымасць выкарыстання прамога і ўскоснага дзяржаўнага кіравання. Улічваючы актуальнасць тэмы, было вырашана падзяліць пытанні, адрасаваныя ў гэтым артыкуле, так што гэты пункт будзе канкрэтным аб'ектам працы, якая будзе апублікаваная ў бліжэйшы час.
кіраўнік II
КАНФЛІКТЫ AUTOCOMPOSIÇÃO ШТО ДЛЯ ЧАСТКІ
Публічнага права ЮРЫДЫЧНАЙ АСОБЫ
раздзел I
агульныя палажэнні
. Мастацтва 32. Саюз, штаты, федэральная акруга і муніцыпалітэтаў могуць стварыць папярэджанне камер і адміністрацыйнае дазвол канфліктаў, у рамках адпаведных органаў грамадскай адвакатуры, дзе ёсць, мае рацыю:
Я - вырашаць канфлікты паміж ўстановамі і органамі дзяржаўнага кіравання;
II - для ацэнкі дапушчальнасці запытаў на дазвол канфліктаў з дапамогай кампазіцыі, у выпадку ўзнікнення спрэчкі паміж прыватным і юрыдычнай асобай публічнага права;
III - садзейнічаць, у выпадку неабходнасці, заключэнне дагавора карэкціроўкі паводзін.
§ 1 у Склад і функцыянавання палат галоўкі сцегнавой шыйкі усталёўваецца шляхам рэгулявання кожнага суб'екта федэрацыі.
§ 2 на перадачы спрэчкі ў палаты галоўкі сцегнавой шыйкі ня з'яўляецца абавязковым і будзе прымяняцца толькі ў выпадках , прадугледжаных у правілах адпаведнага суб'екта Федэрацыі.
§ 3 Пры наяўнасці кансенсусу паміж бакамі, пагадненне будзе скарочана да тэрміну і ўяўляе сабой пазасудовую расправу.
§ 4 наступных не ўваходзіць у кампетэнцыі органаў , згаданых у гэтым артыкуле любых спрэчак , якія могуць быць вырашаны толькі шляхам дзеянні ці кіраванне правоў , якія падлягаюць санкцыянаванні ад заканадаўчага органа.
§ 5 ў разуменні паміж кампетэнцыяй палат папярэджання Галовы і дазволам канфліктаў , звязанымі з эканамічнай і фінансавай збалансаванасцю дагавораў , заключаных адміністрацыяй з фізічнымі асобамі.
Арт. 33. У той час як пасярэдніцтва камеры не ствараюцца, канфлікт можа быць дазволены ў адпаведнасці з працэдурай медыяцыі, прадугледжанай у п I раздзела III кіраўніка I гэтага Закона.
Адзіны пункт. Грамадская адвокация саюза, штаты, федэральная акруга і муніцыпалітэты, дзе ёсць, могуць ініцыяваць па пасадзе або па запыту, калектыўныя працэдуры пасрэдніцтва для спрэчак, звязаных з прадастаўленнем дзяржаўных паслуг.
Арт. 34. Ініцыяванне адміністрацыйнай працэдуры па ўзаемнай згодзе дазволу канфлікту ў рамках ўрада прыпыняе тэрмін даўнасці.
§ 1 лічыцца для рэалізацыі працэдуры , калі орган або пытанні публічнага суб'екта аб прымальнасці меркаванні, ретроактивное прыпыненне даўніны да даты афармлення запыту на кансенсуснае дазвол канфлікту.
§ 2 у У выпадку падатковых пытанняў, прыпыненне абмежаванні павінны адпавядаць з палажэннямі Закона № 5,172 ад 25 кастрычніка 1966 г. - Нацыянальны Падатковы кодэкс.
раздзел II
Канфліктаў з удзелам Федэральнай прамой дзяржаўнай адміністрацыі, мясцовага самакіравання і яго асновы
. Мастацтва 35. Прававыя спрэчкі з удзелам прамога федэральнага ўрада, яго органы і фонды могуць быць сяброўствам для аб'екта здзелкі, на падставе:
I - Authorization Генеральнага заступніка Саюза, на аснове пасялілася прэцэдэнтнага права Вярхоўнага суда або вышэйшых судоў; або
II - Меркаванне Генеральнага адваката Саюза, зацверджанай Прэзідэнтам.
§ 1 да патрабаванням і прымыканне да ўмоў здзелкі будзе ўсталяваны ва ўласным адміністрацыйным дазволе.
§ 2 аб Пры прыняцці заяўкі на сяброўства, заяўнік павінен прыкласці доказы выканання патрабаванняў і ўмоў , выкладзеных у адміністрацыйным дазволе.
§ 3 Адміністрацыйнае дазвол будзе мець агульны эфект і будзе распаўсюджвацца на падобныя выпадкі, забяспечваных своечасовай заяўка на сяброўства, аднак , што тычыцца толькі часткі спрэчкі.
§ 4 на сяброўства пацягне за сабой адстаўку асобы права , на якім заснаваныя дзеянне або прымянення, пры неабходнасці , адкладзены, адміністрацыйны або судовы характар у дачыненні да прадметаў , успрыманага аб'ектам адміністрацыйнага дазволу.
§ 5 Калі заяўнік з'яўляецца бокам у судовым разглядзе , адкрытых калектыўных дзеянняў, адмова ад права , на якім грунтуецца дзеянне павінна быць выказана хадайніцтва на імя судзьдзі , які разглядаў справу.
§ 6 у фармалізацыі адміністрацыйнай рэзалюцыі , накіраванай на здзелках для сяброўства не азначае маўклівы адмову ад рэцэпту або перапынення або завісі.
Арт. 36. У выпадку ўзнікнення спрэчак, звязаных з прававой спрэчка паміж органамі або дзяржаўнымі органамі, якія з'яўляюцца часткай федэральнага ўрада, генеральны пракурор Саюза праводзіць пазасудовы склад канфлікту, у адпаведнасці з працэдурамі, выкладзеных у акце Генеральнага Advocate саюз.
§ 1 у У выпадку подпісы, калі няма пагаднення аб прававым спрэчцы, то гэта будзе Advocate General рашучасць Саюза яго, на аснове заканадаўства ўплывае.
§ 2 на выпадкі , у якіх дазвол спрэчкі прадугледжвае прызнанне саюза крэдытаў, іх устаноў і фондаў у ў асобе юрыдычных асоб федэральнага публічнага права, Генеральны пракурор Саюза можа звярнуцца ў Міністэрства планавання, бюджэту кіраванне і бюджэтная прыдатнасць для пагашэння даўгоў , прызнаных законнымі.
§ 3 ў пазасудовым склад канфлікту не выключае разлік дзяржаўнай афіцыйнай адказнасці, якія прыводзяць да даўгавога, дзе ён выявіў , што яго дзеянне або бяздзейнасць, у тэорыі, дысцыплінарным правіне.
§ 4 ў У тых выпадках , калі прадмет спрэчкі абмяркоўваюцца ў дзеянні неналежнага паводзін або на ім ёсць рашэнне Суда Саюза, зверка душу насельніцтва будзе залежаць ад згоды старшынствуючага суддзі ці міністра дакладчык.
Арт. 37. Дзяржавы, Федэральны акруга і муніцыпалітэты, яе ўстановы і грамадскія фонды і дзяржаўныя кампаніі і філіялы федэральнага змешанага перадаваць свае спрэчкі з органамі або падраздзяленнямі федэральнага ўрада да Генеральнага пракурора саюз пазасудовага складу мэтаў канфлікту.
Артыкул 38. У выпадках, калі прававой спрэчка звязаны з падаткамі, якія знаходзяцца ў падпарадкаванні федэральных даходаў Бразіліі або асігнаванняў, уведзеных у непагашанай запазычанасці Саюза.:
Я - ня палажэннi раздзелаў II і III на душу насельніцтва мастацтва. 32;
II - дзяржаўныя прадпрыемствы, акцыянерныя таварыствы і іх даччыныя кампаніі, якія даследуюць эканамічную дзейнасць па вытворчасці або рэалізацыі тавараў або аказання паслуг у канкурэнцыі не можа рэалізаваць апцыён, прадугледжаны ў арт. 37;
III - калі бакі людзі, згаданыя ў арт душу насельніцтва. 36:
а) перадача спрэчкі пазасудовага складу Саюз Генеральнага пракурор мае на ўвазе адмову ад права на зварот у Савет па падатковых апеляцыях;
б) памяншэнне або ануляванне крэдыту будзе залежаць ад сумеснай дэманстрацыі Упраўлення Генеральнага пракурора і міністра фінансаў.
Адзіны пункт. Палажэнні раздзела II і пункта а раздзела III не выключае юрысдыкцыі Генеральнага пракурора Саюза прадугледжана ў раздзелах X і XI ст. 4 Камплементарнай закон № 73 ад 10 лютага 1993 года .
Адзіны пункт. Вышэйпададзенае не выключае юрысдыкцыю Генеральнага пракурора Саюза прадугледжаны ў пунктах VI , X і XI мастацтва. 4 Закона Дадатковага п 73 ад 10 лютага 1993 года , і Закон № 9469 ад 10 ліпеня 1997 года . (Запіспапраўкаміунесенымі Законам № 13,327, 2016 г.)(эфект вытворчасці)
Арт. 39. Пазоў у з'яўляючыся адначасова ў актыўных і пасіўных канцавоссях устаноў або дзяржаўных органах, якія ўключаюць у сябе федэральны ўрад павінен быць папярэдне санкцыянавана Саюзам Генеральнага пракурора.
Арт. 40. Дзяржаўныя служачыя і работнікі, якія ўдзельнічаюць у пазасудовым складзе працэсу канфлікту, несці адказнасць толькі грамадзянскія, адміністрацыйнымі або крымінальным, калі шляхам падману або махлярстваў, атрымаць якія-небудзь неапраўданыя фінансавыя выгады, дазволіць або палегчыць іх атрыманне трэцяга боку, ці яны канкуруюць за гэта.
кіраўнік III
ЗАКЛЮЧНЫЯ ПАЛАЖЭННІ
Арт. 41. Нацыянальная школа пасярэдніцтва і прымірэння пры Міністэрстве юстыцыі, можа стварыць базу дадзеных аб належнай практыцы ў медыяцыі, а таксама падтрыманне адносін пасярэднікаў і пасрэдніцкіх устаноў.
Арт. 42. прымяняе гэты закон, дзе гэта дастасавальна, іншыя міжвольныя формы дазволу канфліктаў, такіх, як абшчыны і школы пасярэдніцтва і тых ажыццяўляюцца пазасудовы службовых дарог, да таго часу, як ступень іх кампетэнцыі.
Адзіны пункт. Медыяцыя ў працоўных адносінах павінны рэгулявацца самім законам.
Мастацтва. 43. Органы і суб'екты дзяржаўнага кіравання могуць ствараць камеры для вырашэння канфліктаў паміж людзьмі, якія займаюцца дзейнасцю, яны рэгулююцца або кантралююцца.
Арт. 44. арт. 1 і 2 з закона п 9469 ад 10 ліпеня 1997 года , уступае ў сілу з наступнай фармулёўкай:
" Арт. 1 Генеральны пракурор Саюза, непасрэдна або шляхам дэлегавання, а таксама кіраўнікі федэральных дзяржаўных кампаній, разам з законам дырэктар вобласці закранае гэтую тэму, можа дазволіць рэалізацыю пагадненняў або здзелак , у мэтах прадухілення або канца судовыя спрэчкі, у тым ліку судовай.
§ 1 могуць быць створаны спецыялізаваныя палаты, якія складаюцца з дзяржаўных служачых або штатных дзяржаўных служачых, у мэтах аналізу і выпрацоўкі прапаноў для дагавораў або здзелак.
§ 3. Рэгламент павінен прадугледжваць форму кампазіцыі барацьбы з камерамі ў § 1 , якія павінны мець на выглядзе члена , па меншай меры адзін сапраўдны член Генеральнай пракуратуры або ў выпадку публічных кампаній, юрыдычнага памочніка або пасажыра аналагічныя функцыі.
§ 4 Калі спрэчка ўключае ў сябе значэння вышэй , чым тыя , якія нарматыўнымі прававымі актамі, дамовай або здзелкі, пад страхам несапраўднасьці, пры ўмове папярэдняга пісьмовага згоды Упраўлення Генеральнага пракурора і дзяржаўнага міністра ў галіне ведаў якога з'яўляецца прыхільнасць пры ўмове, або Старшыня Палаты прадстаўнікоў, Сенат, Падліковая палата, суда або Саветам або Генеральным пракурорам у выпадку зацікаўленасці органаў заканадаўчай і судовай галін улады або пракурора саюз, без уліку - залежныя федэральных дзяржаўных кампаній, якія патрабуюць толькі да выяўленага згоды лідэраў душы насельніцтва.
§ 5 на здзелку У або пагаднення непасрэдна удзельнікам або па даверанасці , каб пагасіць або спыніць судовыя разбору, у тым ліку па справах аб адміністрацыйных плацяжоў падаўжальная пастулюе ў судзе, бакі могуць усталяваць адказнасць кожнага з выплаты адпаведных збораў » юрысты « . (NR)
" Арт. 2 Генеральны пракурор Саюза, Федэральны Генеральны пракурор, Генеральны пракурор Цэнтральнага банка Бразіліі і кіраўнікоў федэральных дзяржаўных кампаній , згаданых у душу насельніцтва ў дадзенай галіне тэхнікі. 1 можа дазволіць, непасрэдна або шляхам дэлегавання, заключаць пагадненні з мэтай прадухілення або канец, і з з суда, судовых працэсах , якія ўдзельнічаюць ніжэй , чым усталёўваецца нарматыўнымі прававымі актамі.
§ 1 у У выпадку федэральных дзяржаўных кампаній, дэлегацыя абмяжоўваецца калектыўны орган афіцыйна сфарміраваны, які складаецца , па меншай меры , аднаго статутного дырэктара.
§ 2 Пагаднення галоўкі сцегнавой шыйкі можа складацца ў аплаце доўгу ў штомесячных плацяжах, да максімум шэсцьдзесят.
§ 3 на сумы кожнага штомесячнага плацяжу, пры аплаце, налічваюцца працэнты , эквівалентны спецыяльнай сістэма адліку хуткасці для ўрэгулявання і апекі - SELIC для федэральных аблігацый, назапашаных у месяц, вылічаных месяцы пасля кансалідацыі ў месяц да аплаты і адзін працэнт за месяц , у якім здзяйсняецца плацёж.
§ 4 дэфолце якой - небудзь частцы, па заканчэнні трыццаці дзён, ўсталюе сабе працэс выканання або яно будзе працягнута, баланс. «(NR)
Арт. 45. Пастанова 70235 ад 6 сакавіка 1972 года , у далейшым будзе ўключаць у сябе наступнае мастацтва. 14а:
" Арт. 14а. У выпадку вызначэння і попыту на падатковыя крэдыты Саюза , чый падаткаабкладаемы твар орган або публічнае права федэральнага суб'екта дзяржаўнага кіравання, прадстаўленне спрэчкі ць пазасудовую кампазіцыю Саюз Генеральнага пракурора лічыцца патрабаваннем, для мэтаў раздзела III мастацтва. 151 Закона N 5,172, ад 25 кастрычніка 1966 года . - Нацыянальны Падатковы кодэкс "
Арт. 46. Медыяцыя можа быць у Інтэрнэце або з дапамогай іншых сродкаў сувязі, што дазваляе адлегласць здзелкі да тых часоў, пакуль бакі згодныя.
Адзіны пункт. Дапускаецца бок, якая пастаянна жыве за мяжой прадставіць пасярэдніцтва ў адпаведнасці з правіламі, усталяванымі гэтым законам.
Арт. 47. Гэты Закон уступае ў сілу па заканчэнні ста васьмідзесяці дзён з дня іх афіцыйнага апублікавання.
Арт. 48 анулюе да § 2 у мастацтве. 6 Закон № 9469 ад 10 ліпеня 1997 года .
Brasília 26 чэрвеня 2015; 194 незалежнасці і 127 Рэспублікі.
Дылма Русеф
Хасэ Эдуарда Кардозо
Жаакім Віейра Ферэйра Леві
Нэльсан Барбос
Луіс Ігнасіа Лусена Адамс
Гэты тэкст не замяняе адзін апублікаваны ў Афіцыйным бюлетэні 06.29.2015
У сярэдзіне 2015 года, Бразілія атрымае інавацыйную прававую базу , якая б дысцыплінаваць практыку пасярэдніцтва ў краіне. На даце 26 чэрвеня 2015 года ўступіў у сілу аа бразільскага закона пасрэдніцтву , Федэральны закон 13140 ад 26 чэрвеня 2015 г. У артыкуле 47 прадугледжваецца , што «(...) Закон уступае ў сілу пасля таго, як па заканчэнні з ста восемдзесят дзён іх афіцыйнага апублікавання ".
Пасярэдніцтва , у сваю чаргу, праз пасярэдніка фігуры - нейтральнай і бесстаронняй постаці - толькі дапамагае бакам вырашыць канфлікт паміж сабой, не прапаноўваючы або навязваючы рашэнне ці нават перашкаджаць з умовамі пагаднення.
Каментуючы пазасудовыя метады autocomposição, Cahali (там жа, 38) тлумачыць:
" Рашэнне розніцы шукаецца сам удзельнічае, на аснове кансенсусу, не навязваецца. Я ісці па шляху autocomposição ў прасторы свабоды выбару і прыняцця рашэння ў дачыненні да рашэння , якое варта надаваць канфлікту. Трэці, калі тут з'яўляецца, выступае ў якасці пасярэдніка або падыходу прапагандыста і камунікацыі паміж бакамі, пераконваючы адлюстраванне кожнага канфлікту, яго паходжання і наступстваў, з тым каб яны добраахвотна дасягнуць кансенсусу або балансавання адносін
Nenhum comentário:
Postar um comentário